Skladová logistika
pro e-shopy

Skladování, kompletace a balení zboží. Sklady v Praze, Týništi n. O. a Bratislavě.
Doručení zásilek po České republice, Slovensku i do celé EU.

20 let

Poskytujeme naše služby zákazníkům již 20 let.

150 +

Naše logistické služby využívá 
více než 150 e-shopů. 

My se staráme, vy nemusíte

Zajišťujeme veškerou e-shopovou logistiku včetně skladování, kompletaci, balení i dopravy. Nemusíte se starat ani o obalový materiál nebo evidenci dobírek. 

Nižší náklady za sklad a dopravu

Platíte pouze za plochu skladu, kterou skutečně využíváte. Dopravu nakupujeme ve velkém, a tak i vy s námi získáte příznivé ceny za doručení zboží k zákazníkům.

Vše máte pod kontrolou on-line

Součástí služby je webový skladový systém. Veškerá data o vašem zboží, skladových zásobách, objednávkách nebo zásilkách jsou on-line. 

Dopravíme vaše zboží kamkoli

Spolupracujeme se všemi významnými dopravci. Zajistíme nejvhodnější způsob přepravy pro knihy, hodnotnou elektroniku, velkoobjemové nebo těžké zboží. 

Flexibilní sklad podle potřeby

Máme dostatečnou skladovou kapacitu a tak pro vás řešíme i potřebu jednorázového navýšení skladové zásoby nebo pravidelného předzásobení na sezónu.

Přes 10 000 m2 skladové plochy

Skladujeme v Praze, Týništi nad Orlicí a Bratislavě.

EAN kódy

Při naskladnění zboží používáme EAN kódy výrobce nebo štítkujeme vlastní. Veškerý další pohyb zboží ve skladě je řízen a monitorován pomocí těchto kódů. Díky tomu dosahujeme minimální chybovosti při vysokém počtu druhů zboží.

Vychystání zboží

Zboží vyskladňujeme na základě elektronické objednávky, kompletujeme a balíme do kartonových krabic, bublinkových obálek, stretch folie, ale i speciálních obalů jako je fuchsbag, progress pack a další.

Balení zboží

Využíváme všecny standardní druhy obalového materiálu. Umíme pracovat i s nestandardními požadavky jako je ekologické nebo dárkové balení, lepicí pásky s označením loga klienta a podobně.

Kompletace 

Během procesů kompletace můžeme na přání klienta do zásilky vložit návody, faktury, záruční listy, drobné dárky, vizitky, děkovné dopisy či zboží jinak upravit.

Výplně do balení

Nabízíme několik druhů výplní, které snižují šanci poškození zboží při přepravě jako bublinkovou folii, případně je možné zvolit kartofix, flo-pak, fuchsbag, dřevitou vatu a další alternativy.

Doprava  a dobírky 

Pro dopravu zboží zákazníkům využíváme všechny větší dopravní společnosti a výdejny. Objednávky jsou doručovány standardně druhý den po objednání. Součástí služby je i výběr dobírek.

Můžete si vybrat přepravce

Přepravce si můžete zvolit podle druhu zboží nebo volbu způsobu doručení můžete přenechat svým zákazníkům. Převezmeme za vás komunikaci s dopravci, vyřizujeme dobírky, reklamace, vratky a všechny nestandardní situace.

Férové ceny

Orientační cena zahrnuje přijetí objednávky do systému, vychystání, zabalení včetně obalového materiálu a doručení zboží k zákazníkovi do druhého pracovního dne. Zde uvádíme několik příkladů celkových nákladů služby přepočteno na zásilku. 

2 000 objednávek / měs. 
4 000 položek skladem
3 položky v objednávce
váha zásilky: do 3 kg

300 objednávek / měs. 
15 položek skladem
1 položka v objednávce
váha zásilky: do 0,5 kg

800 objednávek / měs. 
400 položek skladem
2 položky v objednávce
váha zásilky: do 5 kg

aktivace služeb
propojení syst. eLogist
provoz online syst. eLogist 
jedna roční inventura

Podrobnější cenové informace naleznete v ceníku služeb.

Snadná integrace

Spolupracujeme s předními developery e-shopových řešení, abychom naše logistické služby jednoduše zpřístupnili co nejširšímu okruhu zákazníků. Pokud využívate služeb našich partnerů, bude pro vás integrace hladká a rychlá. 

Zboží pod on-line kontrolou

Systém eLogist eviduje veškerý pohyb zboží od objednávky naskladnění, přes převzetí zboží od dopravce, naskladnění, přebírá požadavky na balení a expedici, monitoruje stav objednávek (k vychystání, k zabalení, zabaleno, u dopravce, doručeno), řídí tok dobírek. Podle potřeby zajistíme vyskladňování nabízíme vyskladnění v FIFO nebo LIFO, případně jiné.

Můžete také připojit vlastní systém pomocí API. Umíme pro vás vytvořit i rozhraní na míru, například do systému SAP.

Naši zákazníci

Zaujala Vás naše služba? Pokud ano, stačí nám nechat vzkaz a my se Vám obratem ozveme. Pro co nejlepší návrh skladového a logistického řešení budeme chtít zjistit charakter vašeho zboží (rozměry, váha), požadavky na skladování (zejména u potraviny nebo kosmetiky), očekávaný objem zásilek a sezónnost, požadavky na balení, případně speciální požadavky na dopravu. Na základě těchto informací Vám připravíme nabídku na míru.

Nezávazná objednávka

24 h

Po odeslání požadavku se vám ozveme nejpozději do druhého pracovního dne. 

14 dní

Obvyklá doba pro zprovoznění logistických služeb je 14 dní.

Aktuality

Srovnání poskytovatelů logistiky pro e-shopy

Srovnání poskytovatelů logistiky pro e-shopy

Připravili jsme pro vás srovnání poskytovatelů logistických služeb pro e-shopy. Kdo má k dispozici největší skladovou plochu? Mohu vidět svůj sklad v online systému? A jak jednoduše propojit e-shop s logistickým centrem? Jaké jsou cena za tyto služby? My už to víme. Chcete to vědět také?

Shoptet doplněk Logistika ComGate je ode dneška zdarma

Shoptet doplněk Logistika ComGate je ode dneška zdarma

Rádi jsme se připojili k nápadu Shoptetu dát zdarma důležité doplňky. Doplněk Logistika ComGate vám umožní jednoduše začít využívat služeb skladové logistiky pro váš e-shop.

Skladová logistika pro e-shopy v běžném režimu

Skladová logistika pro e-shopy v běžném režimu

Naskladňujeme, vyskladňujeme, balíme a expedujeme zboží jako každý jiný pracovní den. Dopravci standardně odváží zásilky do depa odkud putují ke koncovým zákazníkům. V některých případech se ruší platby na dobírku a omezuje počet výdejních míst.

Rádi se s vámi potkáme na Reshoperu

Rádi se s vámi potkáme na Reshoperu

Srdečně vás zveme na Reshoper - ve čtvrtek 30. ledna v areálu PVA EXPO v Praze - Letňanech. Najdete nás na stánku č. 69 v hlavním výstavním pavilonu.