Skladová logistika knižních e-shopů má své specifické potřeby. Víme jaké. A umíme je zajistit.

Doplňkové služby jsou stále častěji konkurenční výhodou, kterou se eshop může odlišit a vystoupit z řady prodejců, kteří prodávají stejný produkt za více méně stejnou cenu. Knihy jsou navíc v tomto ohledu specifickým prodejním artiklem, jelikož často bývají kupovány jako dárky. Z tohoto důvodu je důležitý nejen obsah, ale i forma, aby byl výsledný dojem co nejlepší.

Nejen proto nabízíme našim klientům specifické druhy balení a možnost personalizace. Co vše zvládneme?

  • Zboží zabalíme do kraftového papíru.
  • Poděkujeme vašim zákazníkům – vložíme děkovné dopisy, kdy můžete poděkovat i určitě osobě.
  • Není pro nás problém zaslat i podepsané edice knih.
  • Zboží pro vás zabalíme i do speciálních obalů jakými jsou fuchsbag, progress pack.
  • Nebojíme se ani objemných knih nebo specifického balení knih nebo deskových her.

Knižní e-shopy a vydavatelé také často nabízejí zvýhodněné balíčky nebo k objednávce zasílají dárek. I to pro vás zvládneme zajistit. Dokážeme také nastavit balíčky zboží, kdy jeden titul můžete prodávat samostatně nebo v sadě s dalšími tituly, takže objednávka jednotlivého dílu i celé knižní ságy není problém.

Naši specifickou nabídku pro knižní e-shopy a vydavatele jsme prezentovali ve čtvrtek 9. května v rámci Profesního fóra na 25. ročníku veletrhu Svět knihy. Náš projektový manažer Jan Jindra připravil prezentaci "Kam s ním, aneb jak zvládnout logistiku rostoucího knižního e-shopu". Užitečná pro nás byla i následná diskuze, kdy jsme získali pohled „z druhé strany“, který nám pomůže nabídnout další služby na míru.