Jak zvládnout skokový nárůst počtu objednávek

Současná koronavirová krize a související omezení přinesla také zvýšený zájem o nakupování na internetu. Podle vyjádření Asociace pro elektronickou komerci jsme svědky nárůstu objemu e-commerce okolo 20%.

Z pohledu provozovatelů e-shopů je to jistě pozitivní zpráva. Důležité je ovšem takový neplánovaný nápor objednávek zvládnout a nové zákazníky neztratit tím, že jim nebudeme schopni doručit objednávku kompletní a včas. Jako provozovatel outsourcingu logistiky pro e-commerce jsme tento trend zaznamenali a našim zákazníkům umožňujeme tento nápor zvládat.

V nedávném článku pro web E15 jsme sdíleli naše doporučení pro zvládání sezónních špičekv logistice e-shopu. Přestože jsme využili zkušenosti z předvánoční sezóny, většina z doporučení platí i teď na jaře v úplně jiné souvislosti.